fbpxMotivasi | Page 35 | BaitulMuslim.com

Motivasi

Ini adalah perkongsian artikel mengenai motivasi keyakinan diri.

"jangan lah bila dah bosan je terus nak putus dan cari lain"

Kategori Artikel: 

Dalam percintaan ni, bukan pintu je yang boleh diketuk, namun hati seseorang pun boleh diketuk. Tak percaya? Macam ni, ianya berlaku apabila si lelaki cuba mengetuk hati si perempuan dalam erti kata lain iaitu mengurat, malah ada juga yang bagai perigi mencari timba, si perempuan yang mengetuk hati si lelaki. Tak salah pun dalam Islam. Apabila hati si lelaki atau si perempuan di ketuk, mula lah macam orang tak betul jadi nya. Sampai mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang. Itu lah bahana bercinta.

"melihat pasangan yang kita cintai bernikah dengan orang lain"

Kategori Artikel: 

Sudah menjadi viral pula mengenai cerita dimana bekas kekasih menjemput ke majlis perkahwinannya. Ada yang konon mengatakan “langsung tak berminat nak pergi”. Ada juga yang berlagak seolah-olah macam “ala tak hairan lah”. Tetapi dalam hati, siapa yang sangka?

"ada sesetengah pasangan yang melangsungkan majls pertunangan seakan-akan majlis perkahwinan"

Kategori Artikel: 
Seperti yang kita dapat lihat pada zaman sekarang, ada sesetengah pasangan yang melangsungkan majls pertunangan seakan-akan majlis perkahwinan. Kadang-kadang, sampai kita sendiri pun yang confuse, “dia ni kahwin ke tunang?”, “kalau majlis tunang pun dah macam ni, nanti majlis kahwin macam mana pula? Lagi grand ke?” perkara sebegini akan sering bermain di fikiran kita bukan?